Barion Pixel

Jeju sziget csodálatos antiageing termékei

Jeju Dél-Korea legdélebben fekvő területe, ma már önálló tartománya. A sziget különlegessége az egyedi és érintetlen természet.
Jeju büszke egyedülálló kulturális népi örökségére, valamint földrajzi és történelmi jelentőségére.

Maga a sziget egy kihalt vulkán, melynek csúcspontja a közepén egyenes, és egy széles, szelíd kicsi, egészen egyedülálló földrajzi körülményeket mutat. Vannak bőséges erdők és patakok, fantasztikus sziklaalakzatok és vulkáni kráterek, valamint barlangok és gyepek, amelyek együttesen lélegzetelállító szépség természetes helyszínét festik. A Jeju körül csillogó tengerek és apró szigetek találhatók, a homokos strandok közepette sziklák szétterülve csodálatos kilátás nyílik mindenütt. 2007 júniusában a vulkanikus sziget és a láva csövek barlangrendszereit az UNESCO világ természeti örökségének nevezték el a természeti szépségük és földrajzi értékük miatt. A Jeju-sziget nemcsak a koreai legrangosabb helyszín és a legnépszerűbb nászút helyszín, hanem több politikai közös csúcstalálkozó és más fontos nemzetközi találkozó helyszíne.

Körülbelül 1800 növényfaj és  4000 állatfaj (3300 rovarfaj)  él itt.

Jeju hasonlít Hawaii-ra is, mert ez egy vulkáni sziget. A jeju-i talaj vulkáni hamuval keveredik,a terep sziklás, így bármi, ami ott termesztett, extra vitalitással rendelkezik. A szépségiparhoz fűződő vonzereje az összetevők tisztaságában rejlik, hiszen a sziget a világ legkevésbé szennyezett területe. A dél-koreai kormány a szépségipar aranybányáját felismerve olyan márkákat támogatott, amelyek K + F létesítményeket és laborokat hoztak létre a szigeten a legígéretesebb természetes összetevők tanulmányozására.

Ez a kis sziget az Amorepacific zöld tea ültetvényeinek ad otthont, ahol a dél-koreai kozmetikai óriás híres bőrápolójának fő összetevőjét betakarítják. Ezek a drága levelek, valamint a kutatási és a modern technológiák, a kutatási laboratórium Szöul szélén, a mai legkorszerűbb bőrápoló megoldások egy részét eredményezik.

Az Amorepacific olyan tudósokkal dolgozik, akik az elmúlt évtizedben kizárólag a ginzenget és a zöld teát tanulmányozták. Kutatásuk elsősorban a gyógynövények bőrápolási előnyeire összpontosít, hogy hogyan alkalmazhatóak a kozmetikumokban, beleértve a vörös ginzeng öregedésgátló tulajdonságait, és zöld teában az EGCG polifenolt, amely az egyik legerősebb antioxidáns a földön.
Az Amorepacific gyógynövényekkel kapcsolatos kísérleteit a magas minőségű forrásanyagok iránti elkötelezettség motiválta. Körülbelül egy évtizedig tartott az első tealevél betakarítása,de a vállalkozás kifizetődő lett számukra. Ma az Amorepacificnak négy tea ültetvénye van, amelyek a dél-koreai tea mintegy 25 százalékát termelik. A vállalat több mint 100 szabadalommal rendelkezik, több ezek közül az antioxidáns elemek zöld teából való kinyerésével és stabilizálásával kapcsolatos.

A vásárlók 2003-ban találkozhattak először a “Jeju” névvel a szépségápolási termékek címkéjébe bújtatva és az egyre terjedő marketing kampányok során. Az elmúlt évek során a népszerűsége robbanásszerűen emelkedett a világon, és ma már a termék márkák fő húzóerejévé vált, így a koreai nők legfontosabb vásárlási kritériumai között szerepel.

A legismertebb kozmetikai márka az Innisfree is a fő márkavonalát a zöld teára építette. Legnépszerűbb terméke a Green Tea Seed Serum. Az ökológiai termékekre szakosodott kozmetikai márka elkötelezett a környezetbarát kozmetikumok előállításában.

Jelenleg korlátozott mennyiségű összetevőt használnak termékeikben, amelyek irritációt vagy károsodást okoznának a bőrön.

Szerves bőrápoló termékeiket alacsony szén-dioxid-tartalmú technológiával előállított, újrahasznosított csomagolásban hozzák forgalomba. A száz százalékos újrahasznosított csomagoláson pedig mandarin héjból készült címkéket használnak. Arra is törekednek, hogy minimalizálják a termékeik szállítása során keletkező káros gáz kibocsájtást.

Az Innisfree egy másik vonala az új Jeju Sparkling Mineral, melyet nemrég indított el a cég. A vonalat a szigetből közvetlenül keletkező pezsgő termálvíz képezi, amely kiemelkedő élénkítő és bőrápoló hatással bír.

Play Video

A másik népszerű márka, a Blossom Jeju legnépszerűbb összetevőként a kamélia olajat helyezi előtérbe a termékfejlesztések során. “Mivel a sziget rendkívül szeles, a Camellia növény, amely ott található, egyedülállóan magas antioxidánsokkal küzd a helyi elemek ellen.” -hangoztatja a cég alapítója. A Blossom Jeju szakembereinek sikerült betakarítaniuk ezt a hatékony antioxidáns energiát és kombinálni azokat a finom készítményekkel, amelyek védő réteget hoznak létre a bőrön, hogy megvédjék a környezeti károktól és a korai öregedéstől.

Legnépszerűbb termékük Pink Camellia Soombi Essence Serum, amely tiszta olajok keveréke, és tápláló fehérjékkel és antioxidánsokkal van ellátva, hogy lélegző és tartós védelmet nyújtson. Hatékonyan javítja és erősíti a bőr tónusát és textúráját, fokozza a bőr üdeségét.

Az utóbbi években az organikus kozmetikumok iránti érdeklődés egyre növekszik. A kozmetikai kozmetikai piac azonban Koreában még mindig a gyerekcipőben van, és tény, hogy sokan a tengerentúli márkáktól függenek. 
 
Bár a hazai szerves kozmetikai márkák egymás után jönnek létre, nem létezik sok márka különböző termékcsoportokkal. Ennek a durva szerves kozmetikai piacnak az élvonalában a Kotte ‘O’SUM’ ökológiai márka áll.
 
Valójában a Kotdega az első kozmetikai cég a piacon, amely funkcionális kozmetikumokkal kezdett foglalkozni. 
 

A Jeju-sziget saját szerves kozmetikai márkája, az O’SUM (az Organicsum rövidítése) négy különböző vonallal rendelkezik, és mindegyik a különböző bőrtípusok igényeinek kielégítésére szolgál. Az Oshum szerves (ORGANIC) és sziget (SUM) összetett szó, és a „tiszta természet szerves szigetére” utal, azaz Jeju-szigetre.

A COTDE, a „COSMECEUTICAL TO DERMATOLOGIST” nevű cég, a bőr fiziológiai kutatásain alapuló vezető kozmetikai cég, amelyet bőrbiológusok és bőrgyógyászok csapata fejlesztett ki.

A tápláló vonal a Jejuorga (Jeju organikus!) vonala. Az érzékeny vonal elsősorban az Aloe Vera termékcsalád termékein alapul, amelyek különösen népszerűek az érzékeny és irritált bőrűek számára. Az Omija termékcsalád termékei megakadályozák az akné kitöréseket, valamint nyugtatják az irritált bőrt, ugyanakkor kellemes puhaságot biztosítanak a zsíros bőr számára is. A negyedik vonal kismamák és babák számára lett kifejlesztve a legjobb összetevők felhasználásával, így alkalmas az egész család számára, ami a gyermekes családok számára elengedhetetlen. Minden termékük tanúsított ökológiai termék, amelyeket a legjobb Jeju-szigeteki alapanyagokból állítanak elő.

A kozmetikumokban tiszta, 400 000 éves tengeri láva  vizet használnak, mikrobális szennyeződések nélkül. A természetes szerves kozmetikumok és a természetes kozmetikai anyagok a Jeju-sziget helyi cégeivel együttműködve készülnek, amelyek megfelelnek az elfogadott Jeju tanúsítási szabványnak.

A Jeju természetes, szerves kozmetikai termékeit  az ECOCERT Franciaország tanúsította.

Mint ilyen, az UNESCO által jóváhagyott, tiszta, biológiai sokféleséget védő, természetes biológiai sokféleséggel rendelkező, az UNESCO által jóváhagyott természetes növényi kivonatok 20 fajtája javítja a hazai és tengerentúli ügyfelek elégedettségét.

Sajnálatos módon  a szerves kozmetikai márkák még mindig nehezen fejlődnek Koreában.  A szerves kozmetikumok gyártásának technikai része, amely tele van a „Ne használja ezt a nyersanyagot” vagy a „Ne tegye” tiltott listájával, drága, mert a piac lassan bővül, és a nyersanyagok és a kiegészítő anyagok költségesek.  

A hazai és nemzetközi kozmetikai kiállításokon való részvétel nagy előnyben részesíti a szerves és természetes termékeket. Már  Kína is észrevette, hogy a kozmetikai piac tízszeresére nőhet. Az ökológiai kozmetikumok várhatóan a jövőben is tovább fognak növekedni.  

Egy helyes kis Ecocert prezentáció, ha valakit érdekel (angol nyelvű)

Play Video
Facebook
Pinterest
Email

További bejegyzések

A csiganyálka szépítő ereje

A csigamucin egyértelműen az egyik legnépszerűbb összetevő a koreai bőrápolás világában. Aki már használt valamilyen terméket, biztosan beiktatott legalább egy, csiganyálat tartalmazó

Klairs, az érzékeny bőr szakértője

 100% vegetáriánus. 100% kegyetlenség mentes . 100% -ban elkötelezett amellett, hogy vegán, állatbarát márkává váljon. Bár a Klairs egyelőre nem vegán kozmetikai márka, ellenezte az állatkísérleteket,

Vélemény, hozzászólás?

Iratkozz fel hírlevelünkre

© Koreamaszk.hu / Koreai kozmetikumok webáruháza - természetes bőrápolás

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.
×
×

kosár